خدا همین نزدیکیست...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

زنی پسرش را به سینما می بردو دقیقا به قدری که برای سینما رفتن لازم بود ، پول همراه داشت.  پسر با شور و هیجان دم به دم از مادرش می پرسید که پس کی به سینما می رسند. سر چهارراه که به خاطر چراغ قرمز ایستاده بودند ، زن گدایی را دید که در پیاده رو نشسته بود و صدایی را شنید که به او گفت: - هر چی پول داری ، به او بده! زن به بحث با آن صدا پرداخت. او به پسرش قول سینما داده بود ، صدا دست بردار نبود: - تمامش را بده! زن گفت: - می توانم نصفش را به بدهم ، پسرم هم می تواند تنها به سینما برود و من بیرون می مانم تا او از سینما بیاید ، اما صدا مایل به جرو بحث در این مورد نبود: - همه را به او بده. زن اصلا وقت نکرد تا ماجرا را برای پسرش توضیح دهد اتومبیل را متوقف کرد و همه پولی را که داشت ، به گدا داد. گدا گفت: -خدا هست. شما این را به من اثبات کردید. امروز روز تولد من است ، دلم گرفته بود ، خجالت می کشیدم گدایی کنم ، به همین دلیل تصمیم گرفتم گدایی نکنم و در دل گفتم:اگر خدایی هست ، هدیه ای به من می دهد.

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

(پائولو کوئیلو - خدا همین نزدیکیست)

نظرات 2 + ارسال نظر
nashenash جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ب.ظ

gooooooooooooooooooooooooooooooood

مریم شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

خیلی زیبا بود
سلام
ازتون یه خواهش دارم من یه بیمار دارم تثادف کرده خیلی برام عزیزه تو رو خدا براش دعا کنین
من بنده بدی واسه خدا بودم میدونم حرفمو گوش نمیده
هم من و هم اون عزیز محتاج دعاتونیم
من بخاطر خدا و اون عزیز بیمارم چون خیلی بهش وابستم و اون بخاطر سلامتیش
تو رو خدا دعا کنین
محتاج دعاتونیم
مرسی

ایشالا ک هرچه زودتر مریضتون شفا پیدا کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد