دانشگاه آزاد شاهرود

سلام دوستای گلم 

از اولین مطلبی که راجع به دانشگاه نوشتم یکی دو سال میگذره توی آرشیوم هست 

اما دوباره به اینجام رسیده از دست کارو بار این دانشگاه 

این دو روز روز انتخاب واحدم بود که موفق نشدم 

واسه اینکه دقیقا روز انتخاب واحد همه سیستماشون بهم ریخته و فقط کسی که شاهرود باشه از توی خود دانشگاه می تونه انتخاب واحد کنه منم نتونستم ۱۰۰۰ کیلومتر راهو برم.البته تلاشمو کردماااااااااا به دوستم که شاهرود بود گفتم از سایت دانشگاه واسم انتخاب واحد کنه.ولی فک میکنین جی شد؟؟؟؟؟؟؟؟ بله دوستای گلم حدس کارای این دانشگاه زیاد سخت نیس .دانشگاه خیلی راحت واسم بدهی زده بود و فایلم باز نمیشد در صورتی که شهریمو یک هفته پیش ریخته بودم بعدشم وقتی دوستم رفت امور مالی مسئولش خیلی ریلکس گفتش که سیستم خرابه!!!!! 

من جیکار کنم از دست این دانشگااااااااااااااااااااااااااه 

همیشه موقع انتخاب واحد یا امتحانا دوس دارن اذیت کنن. 

حالا باید زود بخوابم ببینم چیکار کنم فردا شاید یه راهی بود شاید درست شددددددددددددد 

شاید با یه تلفن به دانشگاه قضیه حل شد (اینجا لازمه بگم که یه سر به آرشیوم بزنین که توش نوشتم همه ی خطای این دانشگاه شبانه روزی اشغاله و کسی  نمی ده)  

یادم باشه دفعه بعد واستون جریان کار دانشجوییمو تعریف کنم خیلی جالبه.الان خوافم میاد

نظرات 2 + ارسال نظر
mas0um سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ

salam.man daneshjouye parastari bushehr hastam.↲Jesaratan mikhastam bedunam shoma har term hodudan cheghad shahrie pardakht mikonid?↲Merc

azizam shahrie sabet 167t
shahrie moteghayeram k mamulan hodude 450 ina mishod k emsal shode 580 t
albate 2 terme akhar lk karvarzie taghriban 1milion mishe

mas0um پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

movafagh bashi khanom gol

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد