نوشته طنزی که باعث بسته شدن نشریه نگین کرمان شد

خارج جایی است که همه آدم ها در آن ایدز دارند. مملکت خارج جایی است که در آن همه با ناموس همدیگر کار دارند. در حالی که در مملکت ما چند نفر با ناموس همه کار دارند !! 

کشور خارج جایی ست که رییس جمهورشان بیش از یک دست لباس دارد بس که تشریفاتی و مرفه است ! تازه در خارج کراوات هم می زنند که همه می دانند یک جور علامت فلش رو به پایین است !

خارجی ها همه غرب زده هستند بی همه چیزها !

مردم خارج همیشه مست هستند و دایم به هم می گویند یو آر!!! اما در اینجا همیشه در حال احوالپرسی از خانواده طرف مقابل هستیم بس که مودب و با فرهنگ هستیم !

ما در ایران همه چیز داریم ! نان...مسکن ... و حتی به روایتی آزادی !

اما فرق اصلی ما در این است که خودمان می گوییم این ها را نداریم ! ولی مقاماتمان می گویند دارید ! و ما بس که نفهم هستیم اصرار می کنیم و می گوییم پس کو؟؟!! آن وقت آنها مجبور می شوند گشت درست کنند و به زور به ما حالی کنند...ایناهاش!!!

در خارج اما این طوری نیست بس که آن ها بی منطق هستند ! خارج جای عقب افتاده ایست که گشت نسبت ندارد ! آنها برای لاک زدن جریمه نمی شوند !

در خارج هنوز نفهمیده اند که رنگ سیاه مناسب تابستان است ! 

خارجی ها بس که دین و اعتقاد ضعیفی دارند ! با دیدن موی نامحرم هیچ چیزشان نمی شود! اما اگر ما یک تار مو ببینیم .. دچار لرزش می شویم !بس که محکم است این اعتقاداتمان!

خارجی ها فکر می کنند ما در جنگ جهانی هستیم ! چون کوپن داریم و سهمیه بندی!

آن جا کشیش ها و پاپ حوزه علمیه ندارند بس که بی فرهنگ هستند !

خارجی ها بس که بی فرهنگ هستند نمی دانند ازدواج موقت یعنی چه ! خارجی ها از بس که سوسول هستند  می گویند مرد با زن برابر است ! و هیچ استاد پاک و مطهری نبوده که به ایشان بگوید نخیر!!! هر چهارتا زن می شود یک مرد !!! 

آنها بس که بی فرهنگ هستند در کلیسا با کفش می روند و عود روشن می کنند! در حالی که همه می دانند لذت حرف زدن با خدا در بوی جوراب مخلوط با گلاب است !

آنها تمام شعرهای مذهبی خود را با آهنگ می خوانند ! بس که الاغند! در حالی که وقتی آدم با خدا حرف می زند.. اجازه ندارد شاد باشد ! خدا خیلی ترسناک است و هیچکس جز ایرانی ها این را نمی داند . 

ما از این انشا نتیجه می گیریم که خارج جای بدی است ! خارج جایی است که همه آدم ها در آنجا ایدز دارند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد