خانه ام ابریست...

honeyeye 

خانه ام ابری ست 

یکسره روی زمین ابری ست با آن 

 

از فراز گردنه خرد و خراب و مست 

باد می پیچد 

یکسره دنیا خراب از اوست 

و حواس من

 

آی نی زن که تو را آوای نی برده ست دور از ره کجایی؟ 

خانه ام ابری ست اما 

ابر بارانش گرفته ست 

در خیال روزهای روشنم کز دست رفتندم 

من به روی آفتابم 

می برم در ساحت دریا نظاره 

و همه دنیا خراب و خُرد از باد است 

و به ره نی زن که دائم می نوازد نی در این دنیای ابراندود 

راه خود را دارد اندر پیش...  


نیما یوشیج         

 

       
نظرات 2 + ارسال نظر
رتبه2درالکساوگوگل دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=8585

سلام کمتر از یک ماه ...
بالا بردن آمار به طور بارو نکردنی[تعجب]
این سایت جهت افزایش بازدید کننده سایت های شما طراحی شده و بهترین گزینه برای بالا بردن ترافیک و در نتیجه افزایش رتبه در الکسا و گوگل می باشد

این سایت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته قادر است 4 پنجره همزمان را در زمان بازدید اتوماتیک به نمایش در آورد که تا 300% کارایی و بازدیدها را افزایش خواهد داد

توسط این سایت شما بازدیدکنندگان خود را به شکل کاملا رویایی و باورنکردنی افزایش خواهیید داد که باعث افزایش رتبه و در نتیجه در هنگام جستجو سایت شما سریعتر به نمایش در خواهد آمد

[گل][خداحافظ]

رضا دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ http://rabeteha.blogsky.com

در رابطه عشق همیشه من و تو تویی هست بدون آنکه تو های دیگر نفی یا نادیده گرفته شوند.

رابطه ای متقابل است در هر رابطه ای من بر تو تاثیر میگذارم و تو نیز بر من تاثیر میگذاری.

در رابطه عشق من جهان را با نور تو می بینم ودر جهانگیریهای تو شریک میشوم.

کسی که هر بار تویی را ناب و خالص بدون توجه به خصوصیات اخلاقی یا جنسیتش یا سنش

مورد خطاب قرار می دهد ؛ در جهت تقویت روح توگویی خویش و رابطه با توی جاویدان قدم برداشته است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد